Drakensberg

13 augustus 2017 - Drakensbergen, Zuid-Afrika

Vandaag hadden we een vrije dag. De tijd vliegt, dit is alweer onze laatste dag in het hotel. Gelukkig waren er allerlei activiteiten in en om het park te doen. Eerst natuurlijk een beetje uitslapen (nouja dit lukte niet echt na al die dagen vroeg opstaan) en rustig ontbijten. Daarna hebben we 18holes midgetgolf gedaan. En de winnaar was, ja hoor Sander natuurlijk, maar het scheelde niet veel. Daarna is Nicky gaan paardrijden door de bergen. Een erg mooie bergrit met prachtige uitzichten. Sander heeft in de tussentijd de zipline getrotseerd, ook leuk. In de middag lekker in het zonnetje geluncht. Daarna een wandeling gemaakt in de omgeving van het hotel. Onderweg kwamen we heel wat aapjes tegen, die zitten hier overal in het bos. Halverwege de wandeling begon het erg te betrekken en koelde het ineens flink af tot zo een 15 graden. Ze hadden inderdaad ook slecht weer gemeld voor de middag, maar het bleef uiteindelijk droog. Daarna nog even tijd om te relaxen op de kamer. In de avond met de groep samen eten in het hotel en nog een laatste cocktailtje drinken. Morgenochtend beginnen we aan onze terugreis. We vertrekken om 7:30 vanuit het hotel richting de luchthaven van Johannesburg, ruim 600km. Dat duurt wel even met een bus. Maandag avond vertrekt onze vlucht richting Abu Dhabi, waarna we dinsdag halverwege de middag op Schiphol zullen landen.. een lange terugreis.. na een prachtige vakantie waarin we heel veel gezien en gedaan hebben!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl