Waterval boven - White river

3 augustus 2017 - White River, Zuid-Afrika

Vandaag stond de panoramaroute op het programma. Vanochtend weer op tijd vertrokken. Na een poosje rijden de eerste stop bij Blyde River Canyon, een van de grootste kloven ter wereld, erg mooi. Daarna onze reis vervolgd naar de Bourkes Luck Potholes, een prachtige plek waar twee rivieren bij elkaar komen en patronen in de rotsen hebben geslagen. Daarna een korte stop bij God's Window, waar we een bijzonder mooi uitzicht hadden. Toen was het tijd voor de lunch, dit keer in Graskop bij Harrie's Pancake. Hier hebben we een lekkere pannenkoek gegeten. Op straat werden we overspoeld door locals die nootjes en allerlei prullaria aan ons wilde verkopen, maar helaas het is hun niet gelukt. Na de lunch was het doorrijden, want een deel van de groep moesten we om 15:00u afzetten de buurt van het krugerpark, zij gaan twee nachten in het park zelf slapen. Daarna zijn wij ook richting ons hotel gereden. Eenmaal aangekomen in het hotel nog even gezellig wat gedronken met zijn allen op het terras. S'avonds was er weer een buffet zoals gebruikelijk, prima. Daarna op tijd naar bed, want morgen wordt wel erg vroeg opstaan. De wekker gaat om 04:00u zodat we op tijd in het Krugerpark zijn om wilde beesten te spotten..spannend..