White river - krugerpark

5 augustus 2017 - White River, Zuid-Afrika

Vandaag een relatief rustige dag gehad, ook wel lekker. We hadden geen officieel programma. In de ochtend lekker een boekje gelezen aan het zwembad. Het was lekker weer, rond de 25 graden. Het zwembad was helaas echt te koud om te zwemmen, het water schatten we niet warmer dan 15/16graden.
In de middag hadden we met een aantal medereizigers via het hotel een sunset gamedrive in het Krugerpark geregeld, een safari met zonsondergang. Rond 15:30u begon de safari. Onze missie was om het luipaard te spotten...en dat is gelukt. Welliswaar van veraf, maar we hebben hem gezien. Mooi beestje. Daarnaast hebben we wederom een kudde zebra's en een oliefantenmama met haar 5 kids gezien, en nog een aantal andere dieren. Het blijft toch bijzonder om die beesten in het wild te zien. Veel dieren hebben trouwens een mooie schutkleur waardoor ze moeilijk te zien zijn, wel zo handig want de een eet de ander op. Zo worden de impala's hier fastfood genoemd omdat ze blijkbaar een makkelijke en in overvloed aanwezige prooi zijn. Bij de zonsondergang nog een paar prachtige foto's gemaakt. Het laatste half uur van de safari was in het donker. We hadden in de jeep 2 grote lampen waarmee we in het park konden schijnen, op zoek naar oogjes.. helaas heeft dit alleen maar een konijntje opgeleverd Haha. Daarna terug naar het hotel en wat gegeten. Wederom een standaard buffet bestaande uit rijst, pasta, groenten, lamsvlees en kip. Morge reizen we door naar Swaziland, we zijn benieuwd wat we daar aantreffen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Loes:
    6 augustus 2017
    Wat een belevenissen allemaal, om jaloers op te worden. Genieten jullie maar lekker.
  2. Nena:
    6 augustus 2017
    Super gaaf al die beestjes!
    Veel plezier nog en geniet er van
    Liefs Thijs en Nena
  3. OPA Twan en oma Fieny:
    6 augustus 2017
    Geniet nog van jullie vakantie en avonturen.
    Groetjes opa en oma
  4. Sharon:
    8 augustus 2017
    Nicky en Sander,
    Wat een leuke verhalen! Super trip zijn jullie aan het maken en trouw aan het schrijven ;)
    Geniet van de reis en van de prachtige natuur!
    Groetjes Sharon